Εργαστήριο γονέων

Στα πλαίσια του καινοτόμου προγράμματος για τον κορυφαίο μας ποιητή τον Ελύτη, όταν διαπραγματευτήκαμε το ποιήμά του "Τα τζιτζίκια", επεκταθήκαμε στον μύθο της Γοργόνας, παίξαμε διάφορα γλωσσικά παιχνίδια και θελήσαμε να εμπλέξουμε στην όλη διαδικασία και τους γονείς. 

Έτσι καλέσαμε όσους γονείς μπορούσανε και θέλανε, να έρθουν στην τάξη και να συμμετέχουν στις δραστηριότητές μας.

Χωριστήκαμε σε ομάδες των 5-6 νηπίων με εμψυχωτές- βοηθούς 2-3 γονείς και αρχίσαμε την δουλειά.

2 ομάδες έπρεπε να κάνουν σε κολάζ μια γοργόνα  με διάφορα υλικά

SANY3610

 

SANY3612

SANY3615

SANY3617

SANY3619

SANY3625SANY3686

 

2 ομάδες έπρεπε να βρουν όσες περισσότερες λέξεις μπορούσαν από το γράμμα Μ (γιατί τα παιδιά όταν πρωτοδιαβάσαμε το ποιήμα είχαν μια άγνωστη λέξη ,την "μπουρού" που τελικά όταν έμαθαν τι σημαίνει  την χρησιμοποιούσαν συνέχεια στο λεξιλόγιό τους).

SANY3611

 

SANY3616

SANY3613

SANY3621

Η εμπειρία αυτή ήταν τόσο για τα παιδιά, όσο και για τους γονείς πρωτόγνωρη.

- Τα παιδιά δούλεψαν με πολύ όρεξη και συνέπεια γιατί θέλησαν  να δείξουν στους γονείς τους πόσο σημαντικά πράγματα μπορούν να κάνουν.

- Οι γονείς έγιναν για λίγο μικρά παιδιά, συνεργάστηκαν μεταξύ τους και με τα παιδιά τους, και χάρηκαν τα αποτελέσματα των εργασιών τους.

- Η κάθε ομάδα ανέπτυξε μια ευγενική άμιλλα και προσπάθησε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

-Εμείς οι εκπαιδευτικοί καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι είναι πολύ καλό να εμπλέκονται και οι γονείς στην εκπαιδευτική διαδικασία, τόσο γιατί ενημερώνονται για την δουλειά στην τάξη, όσο και γιατί τα παιδιά αισθάνονται ότι οι γονείς τους ενδιαφέρονται γι΄αυτά και  τα πράγματα με τα οποία ασχολούνται στο σχολείο.

 

 

 

 

 

Πρόσθετες πληροφορίες